Javascript required
Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

דורון שפר אמירים : "היו משחקים שניצחנו ויצאתי בוכה": דורון שפר בראיון מהלב / במתחם הגן ניתן למצוא פינות התבודדות, גינת ירק ותבלינים, מתחם אש, אזור לתרגול, פינת כדורסל והרבה אוויר הרים, ירוק של טבע ומרחבים.

נשוי לטליה ואב לחמישה ילדים.חי במושב אמירים שבגליל. את תהליך הקמת גינתם במושב אמירים, ממשילים דורון וטליה שפר להיריון על כל שלביו, עד מועד הלידה שהתרחש כאשר השטח המוזנח שחלקו היה אדמת טרשים הפך למרחב פורח. מגרש קטן של חמישה מטרים בערך עם סל בקצה. חזר בתשובה וגר במושב אמירים. זריקה אחרי זריקה ונראה שלא משנה מאיזה .

בשנת 2002 התמודד עם מחלת הסרטן שבעקבותיה שינה את אורחות חייו. לי×
לי×"תו של ×'ן â€" ×'ית ונוי 131 | תכנון ועיצו×' ×'ינות ×'ר×"× ×™×" אור from gardeniagardens.co.il
גם עכשיו לאחר שעמד מול האודים העשנים של היערות שהקיפו את היישוב אמירים בו הוא מתגורר דורון שפר נשמע רגוע ואופטימי. מגרש קטן של חמישה מטרים בערך עם סל בקצה. נשוי לטליה ואב לחמישה ילדים.חי במושב אמירים שבגליל. דורון שפר היה אמור להיות אחד מגדולי הכדורסלנים בתולדות ישראל ואולי, אפילו,. בית קינן מתכבד להזמינכם להרצאתו של דורון שפר, כדורסלן עבר ישראלי. הרחק מרעשי המרכז, ומעברו המפואר כשחקן בנבחרת ישראל בכדורסל, ובקבוצת מכבי . חזר בתשובה וגר במושב אמירים. את תהליך הקמת גינתם במושב אמירים, ממשילים דורון וטליה שפר להיריון על כל שלביו, עד מועד הלידה שהתרחש כאשר השטח המוזנח שחלקו היה אדמת טרשים הפך למרחב פורח.

דורון שפר, נשוי לטליה, אב לארבעה, מתגורר בקיבוץ אמירים שבצפון הארץ.

אחרי מסע רוחני ארוך שכלל אשרם בהודו, התמודדות עם מחלת הסרטן, חזרה בתשובה ושלוש חתונות, כדורסלן העבר ואשתו בנו באמירים בית ומשפחה. חזר בתשובה וגר במושב אמירים. גם עכשיו לאחר שעמד מול האודים העשנים של היערות שהקיפו את היישוב אמירים בו הוא מתגורר דורון שפר נשמע רגוע ואופטימי. דורון שפר, נשוי לטליה, אב לארבעה, מתגורר בקיבוץ אמירים שבצפון הארץ. את תהליך הקמת גינתם במושב אמירים, ממשילים דורון וטליה שפר להיריון על כל שלביו, עד מועד הלידה שהתרחש כאשר השטח המוזנח שחלקו היה אדמת טרשים הפך למרחב פורח. מגרש קטן של חמישה מטרים בערך עם סל בקצה. זריקה אחרי זריקה ונראה שלא משנה מאיזה . בשנת 2002 התמודד עם מחלת הסרטן שבעקבותיה שינה את אורחות חייו. דורון שפר היה אמור להיות אחד מגדולי הכדורסלנים בתולדות ישראל ואולי, אפילו,. הרחק מרעשי המרכז, ומעברו המפואר כשחקן בנבחרת ישראל בכדורסל, ובקבוצת מכבי . אשתו את 'היולי' מקום לאירוח, סדנאות וטיפולים במושב אמירים שבגליל. בית קינן מתכבד להזמינכם להרצאתו של דורון שפר, כדורסלן עבר ישראלי. נשוי לטליה ואב לחמישה ילדים.חי במושב אמירים שבגליל.

אשתו את 'היולי' מקום לאירוח, סדנאות וטיפולים במושב אמירים שבגליל. דורון שפר, נשוי לטליה, אב לארבעה, מתגורר בקיבוץ אמירים שבצפון הארץ. דורון שפר היה שקוע בעבודות הגינה בביתו שבמושב אמירים בגליל, . גם עכשיו לאחר שעמד מול האודים העשנים של היערות שהקיפו את היישוב אמירים בו הוא מתגורר דורון שפר נשמע רגוע ואופטימי. זריקה אחרי זריקה ונראה שלא משנה מאיזה .

את תהליך הקמת גינתם במושב אמירים, ממשילים דורון וטליה שפר להיריון על כל שלביו, עד מועד הלידה שהתרחש כאשר השטח המוזנח שחלקו היה אדמת טרשים הפך למרחב פורח. לי×
לי×"תו של ×'ן â€" ×'ית ונוי 131 | תכנון ועיצו×' ×'ינות ×'ר×"× ×™×" אור from gardeniagardens.co.il
הרחק מרעשי המרכז, ומעברו המפואר כשחקן בנבחרת ישראל בכדורסל, ובקבוצת מכבי . זריקה אחרי זריקה ונראה שלא משנה מאיזה . מגרש קטן של חמישה מטרים בערך עם סל בקצה. את תהליך הקמת גינתם במושב אמירים, ממשילים דורון וטליה שפר להיריון על כל שלביו, עד מועד הלידה שהתרחש כאשר השטח המוזנח שחלקו היה אדמת טרשים הפך למרחב פורח. חזר בתשובה וגר במושב אמירים. במתחם הגן ניתן למצוא פינות התבודדות, גינת ירק ותבלינים, מתחם אש, אזור לתרגול, פינת כדורסל והרבה אוויר הרים, ירוק של טבע ומרחבים. דורון שפר, נשוי לטליה, אב לארבעה, מתגורר בקיבוץ אמירים שבצפון הארץ. דורון שפר היה אמור להיות אחד מגדולי הכדורסלנים בתולדות ישראל ואולי, אפילו,.

דורון שפר היה שקוע בעבודות הגינה בביתו שבמושב אמירים בגליל, .

במתחם הגן ניתן למצוא פינות התבודדות, גינת ירק ותבלינים, מתחם אש, אזור לתרגול, פינת כדורסל והרבה אוויר הרים, ירוק של טבע ומרחבים. נשוי לטליה ואב לחמישה ילדים.חי במושב אמירים שבגליל. אשתו את 'היולי' מקום לאירוח, סדנאות וטיפולים במושב אמירים שבגליל. מגרש קטן של חמישה מטרים בערך עם סל בקצה. אחרי מסע רוחני ארוך שכלל אשרם בהודו, התמודדות עם מחלת הסרטן, חזרה בתשובה ושלוש חתונות, כדורסלן העבר ואשתו בנו באמירים בית ומשפחה. דורון שפר היה אמור להיות אחד מגדולי הכדורסלנים בתולדות ישראל ואולי, אפילו,. את תהליך הקמת גינתם במושב אמירים, ממשילים דורון וטליה שפר להיריון על כל שלביו, עד מועד הלידה שהתרחש כאשר השטח המוזנח שחלקו היה אדמת טרשים הפך למרחב פורח. בית קינן מתכבד להזמינכם להרצאתו של דורון שפר, כדורסלן עבר ישראלי. דורון שפר היה שקוע בעבודות הגינה בביתו שבמושב אמירים בגליל, . זריקה אחרי זריקה ונראה שלא משנה מאיזה . הרחק מרעשי המרכז, ומעברו המפואר כשחקן בנבחרת ישראל בכדורסל, ובקבוצת מכבי . בשנת 2002 התמודד עם מחלת הסרטן שבעקבותיה שינה את אורחות חייו. דורון שפר, נשוי לטליה, אב לארבעה, מתגורר בקיבוץ אמירים שבצפון הארץ.

מגרש קטן של חמישה מטרים בערך עם סל בקצה. אשתו את 'היולי' מקום לאירוח, סדנאות וטיפולים במושב אמירים שבגליל. נשוי לטליה ואב לחמישה ילדים.חי במושב אמירים שבגליל. את תהליך הקמת גינתם במושב אמירים, ממשילים דורון וטליה שפר להיריון על כל שלביו, עד מועד הלידה שהתרחש כאשר השטח המוזנח שחלקו היה אדמת טרשים הפך למרחב פורח. בשנת 2002 התמודד עם מחלת הסרטן שבעקבותיה שינה את אורחות חייו.

דורון שפר, נשוי לטליה, אב לארבעה, מתגורר בקיבוץ אמירים שבצפון הארץ. לי×
לי×"תו של ×'ן â€" ×'ית ונוי 131 | תכנון ועיצו×' ×'ינות ×'ר×"× ×™×" אור from gardeniagardens.co.il
מגרש קטן של חמישה מטרים בערך עם סל בקצה. זריקה אחרי זריקה ונראה שלא משנה מאיזה . את תהליך הקמת גינתם במושב אמירים, ממשילים דורון וטליה שפר להיריון על כל שלביו, עד מועד הלידה שהתרחש כאשר השטח המוזנח שחלקו היה אדמת טרשים הפך למרחב פורח. בשנת 2002 התמודד עם מחלת הסרטן שבעקבותיה שינה את אורחות חייו. במתחם הגן ניתן למצוא פינות התבודדות, גינת ירק ותבלינים, מתחם אש, אזור לתרגול, פינת כדורסל והרבה אוויר הרים, ירוק של טבע ומרחבים. נשוי לטליה ואב לחמישה ילדים.חי במושב אמירים שבגליל. דורון שפר, נשוי לטליה, אב לארבעה, מתגורר בקיבוץ אמירים שבצפון הארץ. הרחק מרעשי המרכז, ומעברו המפואר כשחקן בנבחרת ישראל בכדורסל, ובקבוצת מכבי .

הרחק מרעשי המרכז, ומעברו המפואר כשחקן בנבחרת ישראל בכדורסל, ובקבוצת מכבי .

במתחם הגן ניתן למצוא פינות התבודדות, גינת ירק ותבלינים, מתחם אש, אזור לתרגול, פינת כדורסל והרבה אוויר הרים, ירוק של טבע ומרחבים. הרחק מרעשי המרכז, ומעברו המפואר כשחקן בנבחרת ישראל בכדורסל, ובקבוצת מכבי . גם עכשיו לאחר שעמד מול האודים העשנים של היערות שהקיפו את היישוב אמירים בו הוא מתגורר דורון שפר נשמע רגוע ואופטימי. דורון שפר היה שקוע בעבודות הגינה בביתו שבמושב אמירים בגליל, . אחרי מסע רוחני ארוך שכלל אשרם בהודו, התמודדות עם מחלת הסרטן, חזרה בתשובה ושלוש חתונות, כדורסלן העבר ואשתו בנו באמירים בית ומשפחה. בשנת 2002 התמודד עם מחלת הסרטן שבעקבותיה שינה את אורחות חייו. דורון שפר, נשוי לטליה, אב לארבעה, מתגורר בקיבוץ אמירים שבצפון הארץ. זריקה אחרי זריקה ונראה שלא משנה מאיזה . דורון שפר היה אמור להיות אחד מגדולי הכדורסלנים בתולדות ישראל ואולי, אפילו,. חזר בתשובה וגר במושב אמירים. אשתו את 'היולי' מקום לאירוח, סדנאות וטיפולים במושב אמירים שבגליל. בית קינן מתכבד להזמינכם להרצאתו של דורון שפר, כדורסלן עבר ישראלי. את תהליך הקמת גינתם במושב אמירים, ממשילים דורון וטליה שפר להיריון על כל שלביו, עד מועד הלידה שהתרחש כאשר השטח המוזנח שחלקו היה אדמת טרשים הפך למרחב פורח.

דורון שפר אמירים : "×"יו משחקים שניצחנו ויצאתי ×'וכ×"": ×"ורון שפר ×'ראיון מ×"ל×' / במתחם הגן ניתן למצוא פינות התבודדות, גינת ירק ותבלינים, מתחם אש, אזור לתרגול, פינת כדורסל והרבה אוויר הרים, ירוק של טבע ומרחבים.. נשוי לטליה ואב לחמישה ילדים.חי במושב אמירים שבגליל. גם עכשיו לאחר שעמד מול האודים העשנים של היערות שהקיפו את היישוב אמירים בו הוא מתגורר דורון שפר נשמע רגוע ואופטימי. זריקה אחרי זריקה ונראה שלא משנה מאיזה . מגרש קטן של חמישה מטרים בערך עם סל בקצה. בית קינן מתכבד להזמינכם להרצאתו של דורון שפר, כדורסלן עבר ישראלי.

גם עכשיו לאחר שעמד מול האודים העשנים של היערות שהקיפו את היישוב אמירים בו הוא מתגורר דורון שפר נשמע רגוע ואופטימי דורון שפר. זריקה אחרי זריקה ונראה שלא משנה מאיזה .